Kom hem från jobbet för en stund sen och fann då mina grabbar sovandes i våran säng ;)
Men nu sover gossen i sin egen säng och Jocke ligger här i soffan och ser fotboll..
Gossen har kommit i en period när han vaknar och är jätte ledsen, det kan vara bara en stund efter han har somnat eller mitt i natten och då är han otröstlig..
Tror det kan vara att han drömmer mkt eller så separationsångest eller liknande för han blir ledsen om man går efter att man fått honom att lugna ner sig..
Igår vaknade han vid halv elva och var super ledsen så efter en stund tog jag upp honom och satt med honom i famnen så fick han dricka lite och smaka smörgås av mig för att efter en stund gå och lägga sig igen men det dröjde inte länge tills han grät igen..
Det slutade med att vi tog in hans säng i vårat sovrum och jag fick ligga med handen i hans säng tills han somnat..






Kommentarer
Ida

Tack gullet :)



Stackars lillen. Hoppas det går över snart så han slipper vara så ledsen..

2010-04-20 @ 22:59:32
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Leea

Precis, de tycker jag också !



Ibland vore de inte dumt om man bara skulle råkas ha en miljon eller två, då skulle jag nog köpa allt som jag hittar åt Lovisa, men de är som du säger man måste hejda sig ibland :)

2010-04-22 @ 08:33:53
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0