Cykeltokig gosse








Är hemma hos mamma på lunch nu så jag passar på att sitta här en stund :)
Jobbar dag nu resten av veckan vilket känns riktigt skönt så man hinner göra något annat än jobba!!
Eftersom att Jocke började 7 på morron så blev det jag som lämnade gossen på dagis vid halv 8 innan jag for till jobbet så då tog jag bilen och Jocke tog min cykel med cykelstolen på så han kan hämta gossen på den när han slutar :) Är alltid så stressigt på mornarna när man ska hinna klä oss båda och lämna på dagis och sen hinna till jobbet så det är då enklast att ta bilen tills man läsrt sig att stiga upp och så i tid ;)
Hur som haver så hade Jocke lagt Alwins cykelhjälm vid dörren (säkert för att vi inte skulle glömma den) och när Alwin såg den så tog han upp den och ville ha på sig den för han ville ju faktiskt åka cykel men jag sa att han kunde ta med sig den när vi åker bil för pappa ska hämta med cykeln sen och då blev han jätte glad :)
Han höll den hårt och blev arg när jag skulle spänna fast honom då han var tvungen att släppa den snabbt :)

Så ni kan ju gissa vem som kommer vara superglad när pappa hämtar honom sen och han får åka cykel hem :)






Kommentarer
Zara

MIlly älskar också att åka cykel , hon sitter och skrattar i cykelstolen varje gång hon får åk cykel=)

2010-04-15 @ 12:14:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0