As usual!!





Som vanligt när jag jobbar natt så sitter jag och surfar runt på olika inredningssidor och hittar hur mkt som helst som jag skulle vilja ha och såklart blir jag sugen på att renovera!!
Jag vill verkligen renovera köket men Jocke tycker vi ska vänta så det får väl bli så..
Jag vet exakt hur jag vill ha själva köket och vad som ska vara vart osv så jag har redan bilden färdigt i mitt huvud.. Dock vet jag inte vad jag vill ha för luckor och om man ska ha kakel, glasskiva eller såna där nya plattor som kommit.. Men det hinns ju tänkas på då jag är rätt säker på att det kommer dröja ett tag innan det blir av så jag kanske måste köpa mig kakelfärg så länge för vårat bruna kakel är inte sexigt!!




Observera det snygga kaklet i bakgrunden!! ;)



Kommentarer
Tess

Men köp bara såna därklister lappar som ser ut som kakel... dome fina:-)

2010-04-26 @ 10:21:14
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0