Trötter




Nattpasset gick riktigt bra fast jag knappt hade sovit 2timmar under dagen men när jag väl kom till mamma för att sova så däckade jag nog innan jag ens hunnit lägga ner huvudet på kudden..
Sov endast 4timmar så nu är jag gode trött..

Vi har då hunnit vara på fastighetsbyrån och skrivit under köpebrevet på huset och så har vi handlat lite..
Jag hade nämligen tänkt baka ikväll men det sket sig när jag är så jäkla trött..

Jag och Alwin har varit med Ida och Henrik och ätit grillbuffé på Valhall ikväll och sen har Ida varit här och myst med oss och sett Idol :)
Nu ska jag tvätta bort sminket och sen ska jag sova innan jag somnar sittandes..

Imorron blir det Boden för att fira Annelie :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0