Pank!!





Idag kommer syster med barn till Kalix och ska sova hos mamma och så hade hon tänkt fara på ikea imorron..
Jag vill oxå följa dit och handla lite, vi har ju trots allt en del att handla till huset men jag är för tillfället pank.. :(
Jag stannade på minuten när vi var på prommis och tog ett kontoutdrag och hade endast 600kr kvar att leva på denna månad så det är bara till att snåla..
Men om jag har tur kanske Jocke är generös och ger mig en slant ;)


Hittade ju även en vinterjacka här om dagen som jag vill ha och verkligen behöver men vi får så hur det blir med den saken..
Ska försöka fixa pengar så jag slipper frysa i vinter..
Lillasyster kanske köper min gamla som jag inte har använt speciellt mkt så då har jag ju lite pengar där iaf..


Åhh jag hatar att vara utan pengar!!




Kommentarer
Theresan

welcome to the club :p

2009-09-13 @ 15:52:37
URL: http://theresan.blogg.se/
Ojsan

Förlåt inte min sak egentligen men du skriver att du är pank och killen du bor med kanske ger dig en slant... Är inte ni sambor och har gemensamt barn? Och du pratar ändå dina och hans pengar.. Är inte pengarna era? De ska väl inte spela någon roll vems konto de ligger på iaf inte när man har barn.. Men ni kanske är av annan åsikt

2009-09-13 @ 19:59:57
Theresan

i know what you mean.

fan försäkringskassan kan ju fara o flyga, dom verkar allvarligt tro att man kan leva NORMALT på föräldrapenningen. dom borde själv få känna hur det är o vrida o vända på varenda jävla krona.

oj aggresivt det här blev, men du fattar vad jag menar. tur att man är två i hushållet, annars hade det fan inte gått.

2009-09-13 @ 21:10:55
URL: http://theresan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0