Nu börjar packningen på allvar





Igår var det fullt upp från morron till kväll så jag hade inte tid och uppdatera nå och sen när alla farit så var jag så trött så jag orkade inte..
Var igång hela dagen igår och fixade och donade..
Min älskling fyllde ju år så vi hade folk här från de han kom hem från jobbet tills typ tio..

Idag är han ledig från jobbet men är där nu en sväng för att hämta kartonger och så skulle han köpa säckar sen blir det till att börja packa så mkt som möjligt så man får det bortgjort och inte behöver stressa dom sista dagarna.. Endast 5dagar kvar nu :)

Måste även hinna med lite träning idag för imorron hinner jag inte då Jocke jobbar och sen när han slutar måste jag sova så jag orkar jobba natten..


Nåja nu sätter vi igång :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0