Mer än halvtid





Nu har jag avklarat mer än halva arbetspasset och än så länge har det gått smärtfritt..


Jag har suttit uppkrupen i fåtöljen med boken i högast hugg och nu har jag börjat på Ljudet av ditt hjärta, det är dessutom sista boken jag har så jag måste nog beställa den sista boken snart.. Grymt bra böcker och jag verkligen längtar tills New moon kommer på bio för då ska jag dit och jag har även sagt åt Jocke att han ska följa med så han har inget val ;)


Börjar känna mig lite smått hungrig så jag ska nog ta mig en frukt på nå tag..
Nog hade det varit enkelt att ha med sig mackor men får man inte äta det så får det duga med frukt fast det är ju inte dåligt de heller :)
Det har även börjat bli resultat av den strikta kosten och träningen, även fast jag varit dålig på träningsfronten i veckan, men bara jag sköter maten så ska det nog gå bra ;)
Jag kan nog gott glädja mig över att det kommer vara fler minus på vågen till Stockholmsresan än jag hade förväntat mig när jag började och det känns super!!
Men än är det inte färdigt på långa vägar!!

Så till veckan tar jag nya tag för under helgen kommer jag nog inte ha så mkt tid för träning heller!!
Jag ser fram emot morgonpromenaderna med Suzie som nu är på 90 minuter och inte 60 som tidigare :)
Så får jag ju även gå med våran grymt snygga vagn och det är ju inte fy skam!! ;)

 



Kommentarer
Hanna

Gud så kul :D

2009-09-18 @ 14:48:33
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0