Måndag??






Jag är totalt dagvild vilket inte är så jätte ovanligt nu för tiden när man inte jobbar så ofta..
Igår hade jag söndag så idag har jag måndag,, ?
Är nog för att vi åkte hem från Smedsbyn igår, annars brukar vi ju vara där hela helgen oftast..
Var iaf mkt skönt att vara där en natt och vi hade fullt upp hela tiden..
På fredag bakade jag tårtbottnar till Miras dop och när barnen hade somnat for vi och dukade i Missionshuset där hon skulle döpas (Thomas var hemma med barnen) och efter det for vi en sväng till Ante och Agneta där syster tog sig nå vinglas och vi surrade på.. Väl hemma var jag helt död och gick och la mig..
När man vaknade upp igår var det inte en lugn stund utan då var det bara göra oss och banen klara för dagen och sedan åka och fixa det som var kvar inann allt folk börjaade komma..
Det var ett mkt fint dop och Mira var så duktig och snäll :)
Sen fikade vi och åt tårta och jag måste säga att tårtan blev riktigt god :)
Var första gången jag gjorde egna trårtbottnar så jag var helnöjd och ska absolut göras fler ggr :)


Idag har vi inte gjort ett skit, varenda gång jag tänkt att vi ska gå och ut gå så har det börjat regna så vi har varit lata.. Fyfyfy!!
Men imorron blir Jokce hemma på kvällen så då hade jag tänk ta mig på gymmet en sväng för nu är det länge sen sist, har även bokat in mig på pump på tisdag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0