Lördag 090926






Gick super att sova efter jobbet igår då jag hade öronpropparna!! Skönt att slippa fara till mamma för att veta att jag får sova utan att vakna om Alwin lever om :)
När jag vaknade blev det frukost och sen en dusch innan vi for iväg och hämtade mer kartonger hos min moster, var och kollade på tapeter, köpte säckar och lite annat..
När vi kom hem var det dax för middag och sen fortsatte packningen..
Nu är Alwins rum snart fullt i kartonger och säckar och det kommer säkert bli mer..

Hade tänk få putsat klart fönstrena idag så det är bortgjort för det tar ju sitt lilla tag..
Vi ska även till Nyborg för farfar (Alwins) fyller år och så skulle jocke hjälpa honom lägga plåt på carporten dom bygger till husvagnen :)
Tror jag ska ta mig en prommis där i byn så man helst har rört på sig lite..
Har inte hunnit träna i vekcna då det varit fullt upp med packning och det lär väl inte bli så mkt till veckan heller då det vi kommer ha fullt upp med flytt, städning, renovering och jobb..
Så jag får försöka tränga in några promenader och så får jag cykla så man har rört på sig helst..
Vägde mig nu på morron och jag måste säga att jag blev chockad, för trots att jag varit slarvig då det varit kalas så visade vågen mera minus än tidigare.. :)

Ne nu måste jag göra nån nytta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0