Jag gör väl den här då

Gör den här listan bara för att jag har massa andra saker att göra som känns så tråkiga


1. Vilket namn står på ditt födelsebevis:
Emma Helena Strömbäck
2. Årsmodell: 1987
3. Husdjur: Typ dammråttor
4. Favoritfärg: Det är nog lite olika
5. Piericing: 9 lite här och där
6. Tatuering(ar): 3 men det kommer fler
7. Födelseort: Kalix
8. Bostadsort: Kalix
9. Nuvarande bostad: Lägenhet men på måndag flyttar vi till vårat hus :)
10. Har du varit kär: Jepp jepp är ju de nu :)
11. Har du varit i några andra världsdelar: Nej
12. Har du varit med om en bilkrasch: Inte de
13. Kaffe eller glass: Glass
14. Antal syskon: 3
15. Favoritmat: Ingen aning?
16. Bästa veckodagen: Fredag
17. Senaste låt du lyssnat på: Massa Pink
18. Favorit TV-program: Idol för tillfället, ser inte så mkt på tv
19. Tycker inte om: Oärlighet
20. Ögonfärg: Blå
21. Senaste sjukhusvistelse: Förra veckan men sist jag lag på sjukan var när gossen föddes
22. Hur många gånger kuggade du på körkortet: Inte en gång :)
23. Vem fick du senast e-mail från: Säkert nå reklam
24. Har du någonsin blivit dömd för något brott: Mmm,  när man var ung och dum
25. Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: Tror nog det skulle vara på nån mat affär för det är så jävla dyrt att handla mat
26. Vad gör du när du är uttråkad: ??
27. Vad retar du dig på just nu: En hel del
28. Det bästa du vet: Alwin!!
29. Stjärntecken: Kräfta
30. Vad har du för kläder på dig just nu: Adidas byxor och fleecetröja
31. Fobi: Fötter, kryp och säkert massa annat
32. Om du var tvungen att skänka bort 25.000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Barn som har det svårt men helst till Alwin
33. Vilket är dom vackraste orden du vet: Det beror nog på situation
34. Vad la du dina sista pengar på: Säkert mat
35. Är du långsint: Nja det kan jag inte påstå, ibland kanske
36. Vilken är din bästa egenskap: ??
37. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Hitta mig ett nytt jobb som jag trivs riktigt bra på, med bra arbetstider och bra lön!
38. Skulle du döda en kattunge om du fick 20 000 kr: Njet
39. Vad gjorde du i sommar: Mös med familj och vänner
40. Vad fascinerar dig mest hos andra människor: Hmm?
41. Senaste pojkvännen: Jocke juh, fast han är ju de än :)
42. Bästa känslan: Lycka!
43. Närmaste vännerna: Det är nog få som man står riktigt nära och vet vart man har i alla väder
44. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Orka bry sig
45. Vem stör du dig mest på i detta ögonblick: Mig själv för att jag sitter här när jag har tusen viktigare saker att göra
46. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Till någon vacker plats med min familj
47. Vad är viktigast i ditt liv: Min son och familj
48. Har du ngn gång varit med i ett slagsmål: Mmmm
49. Finns det någon person i din omgivning som du skulle vara villig att dö för? Jupp
50. Planer för kvällen? Sova och sen jobba natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0