Goddag



Morgon promenaden är avklarad och gröten ligger i magen :)
idag var Hanna och Wilma och gick med oss :)
Alwin ser på Teletubbies och jag kollar runt lite här..
Börjar vara ganska less den här filmen så vi måste nog ta och inhandla någon ny :)

Ska ta och städa undan lite här innan vi far iväg till mamma och agerar hemtjänst..
När vi var till våra chefer i går så så min chef åt mamma att du skulle nog behöva en rullstol så du slipper ha ont när du går men tjurig som hon är så sa hon att jag ska inte ha nå såna hjälpmedel så länge jag kan gå själv..
Inte ens förra året när hon hade skadat benet och knappt tog sig fram ville ha hon ha något hjälpmedel så Ulrika (chefen) sa "du kommer säkert bli en sån där tjurig och omöjlig tant sen när du blir äldre och behöver hjälp" :) Det tror jag absolut att hon kommer bli ;) Hihi



Kommentarer
Hanna

Joo var himla skönt ute :) Tack, jag är jätte nöjd med vagnen! Wilma ligger och sover i vagnen än :) Så den är nog mysig. Ska snart äta, håller på att koka nå ägg :)

2009-09-03 @ 10:25:51
URL: http://wildbee.blogg.se/
Theresan

okej men det var ju en smart idé :)

hehe ok, då slipper du ha tråkigt om dagarna iaf :P

2009-09-03 @ 11:29:29
URL: http://theresan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0