Fredag




Vi pallrade oss ut en sväng idag för jag höll på att bli galen av att sitta inne och så hade Alwin nästan ingen feber..
Han sov mkt bättre inatt än han gjort dom senaste nätterna så nu hoppas vi det håller i sig!!

Hittade en jätte fin vinterjacka som jag skulle vilja ha och jag behöver verkligen en ny för min gamla är alldelens för liten.. Nå vi får se hur pengarna räcker..

Vi har iaf köpt en Reima halskrage och vintermössa till gossen så han slipper frysa i vinter så nu är det bara handskar och skor kvar..

Är sjukt sugen på allt möjligt gotta ikväll men det är bara att hålla sig.. Slängde ihop en god sallad tidigare ikväll men den hjälpte inte speciellt länge.. Nåja imorron får jag ju äta gotta :) Då ska vi även grilla och äta gott till middag.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0