;)




Inte har vi tagit oss ut ännu ska ni tro för vi har haft fin besök av Emma & Edvin :)
Tänkte gå efter att dom farit men Alwin var så gnällig så jag la honom och han slockande nästan direkt..
Ska försöka lura med Jocke på en prommis sen efter vi har ätit ist, vi måste lika handla lite..
Jag är sämst på att planera när jag far iväg och handlar snabbt för jag glömmer alltid hälften även om jag skrivit en lapp så har jag glömt skriva ner hälften så det är bara pallra sig till affären och köpa  grönsaker och ägg så det finns hemma.. Så behöver vi även köpa plastpåsar till bajsblöjorna så det inte luktar så..

Jag hade bokat in mig på pump ikväll men eftersom att jag har världens träningsvärk i bröst, axlar, rygg och armar så ska jag vara hemma med mina killar och mysa.. Det händer inte allt för ofta att vi är hemma allihop eftersom Jokce tränar minst 4ggr i veckan och jag dom resterande 3 (försöker iaf)  så då passar det ju perfekt med en promenad ;)



Kommentarer
Theresan

jo ni får kanske bli lite hemmastadda i huset först så kan ni ju planera det sen :)

alwin lär ju tycka det är roligt med en vovve, barn är oftast väldigt förtjusta i djur :)



hur länge ska du vara mammaledig ?

2009-09-08 @ 16:22:23
URL: http://theresan.blogg.se/
Theresan

okej, jo nå det är ganska skönt faktiskt att vi redan har hund så barnen är vana..

aha fan tänk att han redan då blir ett år, shit.. tiden går alldelens för snabbt. noah är inte långt ifrån ett halvår!

var är det du jobbar ? :)

2009-09-08 @ 22:26:17
URL: http://theresan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0