Ensamstående bandyänka






För tillfället sitter jag och lyssnar på min älskade son som jyrar på i sin säng, han var jätte trött nyss så jag la honom där men nu verkar han bara jyra.. Har jag nämt att jag har världens sötaste bebis??  Fast det känns nästan lite konstigt att kalla honom för bebis då han har blivit så stor, men det är ju faktiskt vad han är :)

Jocke är på träning som vanligt och jag måste säga att jag tycker det är rätt trist och tråkigt när dom har träningar så ofta men det är bara gilla läget för det hade kunnat vara värre och jag vill ju inte att han ska sluta spela heller..
Så ungefär 8månader till är jag ensamstående bandyänka så om någon har lust att förgylla mina kvällar så är jag glad :)
Nu syftade jag på mina vänner så ingen annan tror något annat :)



Kommentarer
Hanna

Mina äggmackor var gudomligt goda :)

2009-09-03 @ 19:55:16
URL: http://wildbee.blogg.se/
Theresan

låter ju bra, haha är då också deltidsensamstående :p har en jakttönt så är några månader per år som man känner sig ensam.

2009-09-03 @ 20:04:50
Theresan

jofan, dom måste ju också ha sitt lilla roliga i livet :)



jasså, whrite down the recept :)

2009-09-03 @ 21:09:55
URL: http://theresan.blogg.se/
Theresan

låter bra det :)

2009-09-03 @ 21:31:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0