090920





Idag har jag fått sovmorron till 10, det var välbehövligt och mycket skönt!! :)
När jag klev upp låg killarna och vilade på soffan, såå söta!!

Igår var vi tjejer till Boden för att fira Annelie som har fyllt år..
En mkt trevlig kväll med himlarns god smörgåstårta, massa vin och annat gott :)
Vi sjöng sing star och spelade spel och skrattade en hel massa, tror nog att vinet gjorde sitt ;)
Tog med en vatten flaska på vägen hem så jag kunde dricka för jag har en tendens att få en jäkla huvudvärk när jag druckit vin om jag inte pimplar vatten innan jag sover.. Tog även panodil i förebyggande syfte och idag känner jag ingenting :)
När jag kom hem vid halv ett var jag dötrött och stupade i säng, sen har jag sovit som en ängel :)

Idag har jag planerat att vi ska städa här, lr Jocke ska städa och jag ska putsa fönster så har man de bortgjort iaf :)
Nu blire iaf frulle och sen ska vi på prommis i det fina vädret :)





Kommentarer
Theresan

jo men nu verkar det ha gått över, noah har inte behövt febernedsättande sen igår så nu har jag friskförklarat oss :) men nej, det är riktigt synd om dom när dom är sjuka.. så hjälplösa :/

hörde av tania att det blev tidigare flytt, bara en vecka kvar nu :) vad kul!

2009-09-20 @ 20:16:50
URL: http://theresan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0