Usch vilken hosta!!




Igår kväll var Alwin super trött då han inte hade sovit så mkt under dagen så han fick lägga sig lite tidigare än han brukar men när han hade ätit vällingen så ville han inte svoa utan stod i sängen och jyrade och lät illa :)
Så efter en stund gick jag dit och tog över honom till våran säng där jag la mig med honom och mös..
Som ni säkert förstår så var det inte bara Alwin som somnade utan det gjorde även jag :)
Sov till kvar över nio då jag gick upp och åt en satsumas och gick på toa innan jag gick och la mig igen, annara hade jag nog inte kunnat somna igen..

Så gossen har sovit med oss även inatt..
Just efter 4 inatt vaknade vi av att han började hosta och han hostade så det lät som att han slulle kvävas!!
Jag gick upp för att hämta dricka och då kräktes han till slut..
Han hostade alltså tills han kräktes stackaren!!
Sen fick han dricka och det var nog gott i lillmunnen..
Efter det var han pigg som en lärka så jag gjorde välling som han åt innan han somnade om annars hade han nog inte somnat om nå mer..

Då vet ni vad vi har pysslat med inatt :)




Kommentarer
Crazyangel

Ursha, milton har ju oxå hosta.. Men nu går han å pencilin, ventolin å kortison så det verkar bli bättre. men det är inte kul.. :/

2009-10-23 @ 10:56:39
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Crazyangel

ja det är inte lätt detta med vagn.. Vi var inne på en phil&teds för vi får inte in en dubblvagn ivår hall.. men jag gillar inte trehjulingarna så mycket :/

2009-10-23 @ 22:21:01
URL: http://crazyangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0