Skärpning!!




Det har blivit en del slarv med maten den senaste tiden vilket inte alls känns bra så nu måste jag ta tag i det hela och köra stenhårt på vad jag får och inte får äta..
Träningen går det väldigt segt med och det har jag en väldigt bra förklaring till och det är att Jocke har träningar var och varannan dag nu så det finns inte tid för någon träning för mig MEN nu ska jag banne mig börja planera bättre så jag hinner iväg till gymet innan han far iväg på sin träning lr så att jag far efter!!
Så kan man ju alltid gå på promenader oxå vilket jag måste bli bättre på, speciellt morron promenaderna..
Det gick ju så bra i början!!
Nåja ska iaf med S på gymet nån dag i vekcna så jag får lite pepp och kloka ord, det behöver jag nu!!

2 veckor kvar till Stockholm nu och då ska jag banne mig ha nått mitt delmål!!
Kom igen nu Emma!!

En smal Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0