Rödtott





Nu har man hunnit med en Ikea sväng och även färgat håret..
På Ikea köpte jag bara bra att ha grejer nästan :)
Det blev en ställning med trådbackar till garderoben, galgar, bordsunderlägg, 2 ljuslyktor+ljus, krukor, ljuslykta till bron, stor burk till fika, slev och sen tror jag inte det var nå mer :)
Vi ska väl förhoppningsvis dit snart igen och då blir det mera grejer..

Tesse och Matte har även varit här ikväll och Tesse har färgat mitt hår som blev rött, men det syns inte allt för mkt då jag redan hade så mörkt men jag ville som bara ha lite mer lyster i det :)
Nöjd blev jag iaf :)

Nu ska jag häva mig i säng, tror det blir att ligga på spikmattan en stund innan J.B kommer :)

Natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0