Onsdag






Idag har Alwin sovit till 8 då mös vi i sängen en stund innan vi klev upp och klädde på oss för en promenad medan pappa Jocke var en tröttmössa och fortsatte sova..
Tremometern visade -8 så det blev vinteroverallen för gossen idag och han var så fin i den :)
Jag tog på mig dunjackan men insåg ganska fort att det hade räckt med täckjackan när jag gick så pass fort för varmt blev det så det blev lite kortare promenad än jag tänkt men det är ju bättre än ingenting :)
När vi kom hem började jag kratta här ute kring våra buskar/träd där det var fullt med löv men hann inte så mkt inann vi gick in för att äta..
Ska nog fortsätta sen men vi hade behövt en skottkärra så vi lätt kan köra som till komposten..

Ne nu ska jag och Jocke käka frulle :)


Det verkar som att jag köper blöjor på helt rätt ställe så då behöver jag ju inte fundera mer på det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0