Kväller





Idag har jag äntligen tagit mig iväg på pump, annars kan jag sällan och aldrig gå på det då Jocke oftast har träning när det är..
Riktigt kul var det och jag ska försöka gå iaf 1gång i veckan och sedan gym 2-3 ggr minst..

Idag skulle vi fara till Boden med Jockes pappa för han tänkte köpa en bil med hela resan slutade på gården i Nyborg då han gjorde affär på våran bil ist så nu är vi utan bil så det är bara leta sig en ny..
Jag tyckte som om Audin men jag har inte så jätte mkt att säga till om där :)

Hade tänk gå på prommis med Therese och Maria nu men jag blev så frusen och trött så jag ska spola upp ett bad och krypa ner i med tända ljus :) Jag har ju inte testat badkaret än så nu är det väl på tiden :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0