Helgen över





Nu har jag avverkat min jobb helg, jobbat 8.30-21.15 igår och idag så det blir några slantar..
Har varit ganska effektiv idag måste jag säga för när jag var hem på lunch dammsög jag Alwins rum och lite i matrummet och köket för det var så dammigt och nu ikväll har jag torkat runt fönster,dammsugit och skurat så man slipper gå med tofflor och så gossen kan vara på golvet imorron...
Har verkligen kännts trist då han inte kunnat vara kring golve mer än i sitt rum medans det varit massa slipdamm och annat skrot överallt..

Farmor och farfar har varit snälla och tagit med sig gossen till Nyborg både igår och idag så han skulle slippa vara här då dom håller på och det har han nog inte mått dåligt av :)
Dom hade tagit fram mera leksaker åt honom där så han har nog varit helnöjd :)

Tapetseringen är snart klar, det är typ en liten vägg kvar men vi måste beställa mer tapeter då den inte räckte till allt..
Så himla typiskt!!
Nåja bara dom slipar och gör allt skitgöra klart imorron så man kan ställa iordning här nån gång..
Hur som haver så blir det skitsnyggt, vitt och fint!! :)


Nu ska jag kolla lite innan jag ska häva mig i säng..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0