God morgon!!





Idag var det godmorron kl7 och sen ville gossen inte sova mer :)
Annars brukar han  ju somna om när han ätit välling men inte idag..
Precis när jag hade somnat igår så vaknade han och var ledsen och varje gång han la sig och blunda så satte han sig upp igen och var ledsen så han fick sova med mamma och pappa inatt så då har han sovit gott :)
Nångång mitt inatt så la han sig tvärs över min kudde så det vara bara ge honom den och ta en annan men vad gör man inte för att han ska sova gott och vara nöjd :)

Brukar ju inte vilja ha honom i våran säng i onödan för det blir lätt en ovana men när han är så ledsen och inte kan sova så kan man ju inte låta bli..
Så är det ju så himla mysigt oxå :)

Nu ska jag gå och torka ur våran nya frysbox och slå igång den så man kan flytta över maten från den gamla så den är tömd när Jockes mormor och morfar ska ha den..
Kl12 blire ansiktsbehandling hos Steph :)




Kommentarer
Linda

Skumt :)



Ska lägga upp mer bilder här någon dag, hade ev. tänkt att göra en liten cribs film ;)

2009-10-22 @ 13:44:30
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0