Fredag 091009




Idag är Jocke ledig så nu har vi helst fått lite gjort..
Det är ganska svårt att ha en 9månaders gosse och samtidigt kunna slipa, måla och joxa på så idag har Jocke travat om veden som vi fått av hans föräldrar så den nu står på gaveln av huset och så har han lastat allt skräp från altan och bron på släpen så nu behöver det bara köras på tippen så är vi av med de..
Jag har slipat och grundat fönsterbrädorna och så har vi även varit och gjort lite ärenden..

Middagen ligger nu i magen, idag blev det renskav och mos och det var göttans!!
Jag ska ta och gräva fram nå träningskläder och sen bege mig mot gymmet :)

Månne om det blir n¨ge Idol för mig ikväll??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0