Ge mig tändstickor





Jag måste nog erkänna att det var dumt av mig att inte vila nån timme innan jag skulle iväg och jobba för nu börjar det svida en del i ögonen.. Har sprättat en Red bull så jag blir lite piggare.
Har som svårt att sova länge när jag jobbat natt så jag vaknar oftast vid 13-14 tiden, så även idag.
Well vi får hoppas att jag kan sova längre imorron.. Tänkte testa äta frukost innan jag lägger mig och se om jag sover nå bättre då, inte för att jag nu tror det men iaf..

Inatt sover gossen hos sin gudmor Ida :)
Var där tills han fått sig välling i sängen och sen for jag så han inte skulle höra mig där när han skulle sova..
Men han somnade gott efter han ätit och jag hoppas han sover bra inatt så Ida orkar med honom imorron ;)
Det blev enklast att låta honom sova där då han ändå ska vara med Ida imorron när jag ska sova och Jocke jobbar så slipper Ida cykla till oss före fan själv.. Men jag tvivlar inte en sekund på att Ida inte fixar det hela för hon är ju världens bästa gudmor och jag litar på henne till 100% annars skulle jag självklart inte lämna honom till henne.. Han har ju trots allt bara sovit hos farmor och farfar än så länge så det här blir andra stället han sover utan mamma och pappa på men han är ju en duktig gosse som anpassar sig bra :) Lilla hjärtat!!

Ringde tidigare idag(läs torsdag)och stängde ner vårat internet i lägenheten som jag glömde göra igår (läs onsdag) och så gjorde jag även en flytt så om vi har tur har vi internet i huset om 2veckor och om vi har otur kan det dröja hela 4veckor så vi hoppas på det första.. Men om allt går som det ska så borde vi iaf få oss en boxer till veckan nån dag så vi helst kan se på tv.. Inte för att vi har någonstans att ha den för tillfället då det ska spacklas, slipas och tapetseras i vardagsrum/matrum så nu står båda tv-apparaterna ute i gillestugan och vi skulle nog behöva flytta ut soffa och andra möbler dit oxå..

Kanske vi skulle ta och flytta våran säng till gossens rum när vi ska tapetsera sovrummet så vi inte får massa damm i sängen, lr så kan man ju vänta tills allt är klart i vardagsrummet och bara flytta ut dit så han får ha sitt rum ifred.. Känns inte så jätte kul om vi ska okupera hans rum oxå så han inte kan vara där själv med sina leksaker.. Han är söt lill hjärat, då vi har varit borta och kommer hem så kryper han direkt in i sitt rum och börjar leka och så kramas han med sina nallar :) Hur gulligt som helst!! Nu skulle han bara behöva få sig mer leksaker för det är mest babyleksaker han har nu.. En tunnel från Ikea önskar han sig iaf så ni vet om ni har vägarna förbi där ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0