Bara ränner





Igår var jag till luleå med mamma och Lovisa, gossen fick stanna hemma med Jocke..
Köpte mig en lång stickad polotröja med stor krage i grått men ska nog byta den till svart, köpte även nå armband, vantar, lösögonfransar, farsdags present från gossen till jocke, hudkräm, halloween pynt och massa annat tjaffs :)
Köpte även 2 julklappar åt gossen så nu har man kommit igång med julhandlingen oxå..

Idag har jag lämnat in cv på 2 ställen så nu är det bara hålla tummarna :)
Det är första gången jag söker jobb så det känns lite ovant och nervöst..
Har även dammsugit och så har vi varit till Haparanda för att köpa oss en malmbyrå och 2st taklampor som ska hänga ovanför köksbordet(kommer nog bli riktigt läckert)
Så har vi självklart gjort bort storhandlingen för denna månad på Maxi, jag älskar att handla!! Synd bara att mat ska vara så jävla dyrt!!


Såna här lampor blev det men vi köpte med svart upphäng :)


Och så malm byrån i ek :)





Imorron bär det av till luleå igen och denna gången blir det med Ida, Vickan och Stephanie, vi ska nämligen köra Steph till Kallax för nu ska hon lämna oss igen för Västkusten..
Får se om gossen följer lr stannar hemma med Jocke..

Man kan liksom säga att det blir en hel del rännande den här veckan men det gillas :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0