Tiisdag







Idag har jag och gossen varit med Hanna och Wilma på lunchdejt på myggan :)
Sen hem och försöka vila bort huvudvärken som aldrig vill ge med sig och sen var det dax för middag..
Vi åt köttfärssås och makaroner hela familjen, självklart gjorde jag en egen åt Alwin som inte var så kryddad som våran..
Efter maten for jag och Alwin till mamma där han har lekt massor och och jag lovisa har druckit thé..
Jag har lånat 4e Twilight boken av hennes kompis så nu ikväll ska jag börja läsa den :)
Har hört att 2an och 4an är bäst så jag hoppas på att det stämmer :)




Längtar såå tills New moon kommer hit så man kan gå och se den för jag ids då inte åka till Luleå för att se den så desperat är jag inte!! ;)
Luftslottet som sprängdes måste ju oxå ses så Ida och Vickan ska vi se den oxå på bio?? ;)




Kommentarer
Ida

Jaaa, det ska vi! Passar det på tisdag??

2009-11-24 @ 22:48:30
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0