Prioritera






Idag har jag varit hurtigare än jag varit på flera dagar!!

Promenerade ner på stan med Therese på förmiddan och sen i eftermiddag har jag varit på pump och efter pumpen drog jag en ride på crosstrainern oxå..
Tänk om man skulle göra detta till en vana!!
Hur svårt kan det egentligen vara??
Joo det är jävligt svårt då jocke har träning var och varannan dag..
Visst jag kan fara före eller efter hans träning men då ska jag hinna iväg innan han far för efteråt skulle jag aldrig orka då jag är så jäkla trött om kvällarna!!

Hon som sitter i receptionen på Tc sa idag att hon tyckte det var länge sen hon sett mig och jag sa då att jag inte hinner vara så ofta då J alltid har träningar..
Sen när jag skulle fara hem så sa hon att hon förstår att det blir mkt pusslande osv när man har barn men att hon tycker jag ska försöka ta mig dit oftare ändå eftersom att jag gillar ju verkligen att träna och mår så mkt bättre när jag gör det..
Jag kommer aldrig någonsin kunna bli nöjd med mig själv om jag aldrig får tid till att träna och ta hand om min kropp..
Jag har trotts allt fött barn och min kropp har tagit en hel del stryck från det och jag vet att jag aldrig kommer kunna se ut som jag skulle vilja men det kan alltid bättre än vad det är!!

Hur ska vi då kunna lösa det här på bästa sätt??
Joo man får helt enkelt prioritera från båda sidor så hoppas bara det löser sig!!


Kommentarer
Theresan

har läst att det tar ca 3 år innan kroppen är helt återställd efter en graviditet och förlossning. :)

2009-11-18 @ 21:14:17
URL: http://theresan.blogg.se/
Theresan

jo verkligen helst dagen efter förlossningen :P

2009-11-19 @ 09:35:00
URL: http://theresan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0