Onsdag 091118





Det går super bra för gossen att sova i eget rum och konstigt nog sover även jag mkt bättre nu..
Jag trodde jag skulle sova sämre då han inte sover med oss men jag har sovit som en stock dom här nätterna..
Vi har ju på babyvakten hela tiden så vi inte ska missa om han vill något men jag har endast behövt gå till honom 2ggr natten till igår och 1ggn inatt :)


Nu ska han snart få sig gröt i magen och jag ska göra mig klar för dagen och sen ska vi på prommis med grannen :)
Måste verkligen skaffa mig lite självdiciplin så man helst tar sig ut 1gång om dagen men det går ju oftast bättre om man har någon som hänger med.. Någon som är på??



Kommentarer
Tessan

Javisst vart dom gooo min skrotar:-)

2009-11-18 @ 15:01:17
URL: http://tessanstromback.blgg.se
Theresan

Bara o säga till så hänger jag med o rör på fläsket när jag kan :) men nog kan man avvara en promenad så gott som varje dag hur som helst, är ju mest att man måste få tummen ur!

2009-11-18 @ 15:57:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0