Onsdag 091104





Idag har jag och Alwin spenderat dagen med Ida, Sia, Millan, Lisa, Annelie och Lia :)
Vi har ätit lunch på Myggan och sen traskade vi ner till gallerian och satte oss i fiket och surrade på..
3 timmar for iväg bara sådär :)
Men det var riktigt trevligt!!
Tycker Annelie med familj och även Sia med sambo kan ta och flytta tillbaka hit så vi kan umgås mer!! ;)

Alwin spydde ner halva sig när jag skulle klä på honom då vi skulle hem så det blir till att slå igång en tvättmaskin snart så det inte blir nå fula fläckar på han fina Villervalla dress..
Ska även fixa nå mat så jag har gjort bort och ätit innan det är dax för träning, idag står pump och sedan gym på schemat :)



Kommentarer
Vickan

Var var jag då?

2009-11-04 @ 19:04:22
URL: http://victoriaekholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0