Måndag och ny vecka





Arbetsdagen igår gick bra men det kändes väldigt länge att vara borta HELA dagen..

Tidigare har jag ju varit lat och tagit bilen och då kört hem på lunchen men igår var jag duktig och gick och så gick jag till Vickan och Stefan på lunchen så det blev ju som en annan sak..
Nåja det gick ju bar det oxå :)
Var ganska trött där mot slutet och var inte alls sugen på att gå hem, gick till Manhem typ och där plockade David upp mig så jag fick skjuts hem :)


Idag är det skitväder åter igen så det blir nog mest att vara inne och pynta för oss..
Tänkte att vi ska äta frukost och göra oss redo för dagen och sen åka iväg och kolla efter nå helröda gardiner..


Vad gör alla andra idag??




Kommentarer
Sandra

Jo dom är hemska dom dära långpassen... Gissa varför jag tar semester ;)

2009-11-23 @ 19:42:38
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0