Jag ser det snöar!!





För ca 2timmar sen började det att snöa och nu är det faktiskt lite vitt på backen, MYS!!

Jag har hållt på och plocka i kartonger i gästrummet och råkar kolla upp på klockan som då var fyra så jag sätter igång med maten (kycklinggryta och ris) så det ska vara klart tills Jocke kommer hem för han slutar halv fem..
Nu är maten klar och jag gick och väntade på att han skulle komma in genom dörren men ingen Jocke har kommit..
Så ser jag på klockan på telefonen och inser att klockan i gästrummet inte är ställt om så den är alltså en timme före..
Nåja nu är ju maten klar iaf, bara den hålls varm :)




Kommentarer
Annelie

Hihi ja jag tänkte du började lite långt i förväg men bättre vara förberedd ;)

2009-11-06 @ 20:54:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0