Idag är pappa ledig med oss :)





För en timme sen vaknade gossen så vi mös en stund i sängen innan vi steg upp men nu är vi uppe och Alwin ser på Teletubbies :) Han tycker verkligen det är jätte bra!!
Jocke sover ännu, han är ledig idag så han fick sova vidare när vi steg upp..
Han ska ju jobba hela helgen och vara själv med Alwin när jag åker till Stockholm så tyckte han kunde få sig en sovmorron :)
Inte för att Alwin brukar vakna tidigt men iaf :)



Jag kan verkligen skryta med att han sover så bra för det är länge sen nu han vaknade innan 8 så jag ska inte klaga :)
Det finns ju dom som får stiga upp före fan med sina små, vilket kanske i sin tur blir en vane sak..

Nåja idag hade jag tänkt få iordning i gästrummet och få upp gardiner, sängen kan jag inte bädda förrän vi varit och köpt täcke och kudde dit för vårat gästtäcke är ju som madrass i Alwins resesäng som står i hans rum så han får träna att sova där på dagarna för snart ska han ju få börja sova där på nätterna oxå, tror nog vi ska prova det nästa vecka när jag kommit hem från Stockholm :) Det kommer nog gå super för gossen, värre blir det nog för mamma och pappa :)

Btw så kan jag lova att mina ben känns idag efter gårdagen pass :)
De e Najs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0