Hammarby sjöstad






Från att ha stressat runt som en tok på morron för att hinna göra både mig och gossen klar och åka till Luleå i snön och fått vänta på ett försenat flyg så är vi äntligen här..
Vi har hunnit vara på Modehuset och kolla på utförsäljningen och nu sitter vi och tar det lugnt..
Imorron ska vi träffa min faster inne i stan och sen ska vi kanske på middag hos Tesses andra moster..


Jag pratade med Jocke för en stund sen och sa att han skulle ringa sen så jag får prata med gossen :)
Måste ju få höra hans ljuva stämma :)




Kommentarer
Tessan

Om man ställer in den i garaget så tar d ju ännu längre tid att ta sig iväg!!!

2009-11-07 @ 20:09:03
URL: http://tessanstromback.blgg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0