Fredag






Idag har vi sovit till 8 men jag känner mig ändå trött och ändå gick jag och la mig i bra tid igår..
Nåja det är bara gilla läget, jag blir nog pigg snart :)
Sitter med en tekopp och försöker få upp värmen för jag är som lite frusen..
Fick ett nytt te och rosor av ida och Annelie igår så jag måste ju smaka :)

Messar med Tesse som säger att det är kring 6 grader nere i Sthlm så då lär man ju inte behöva vinterjackan men då slog det mig att jag har ju fan ingen fin jacka annars.. Bara fleece coh vindjackan osv..
Så det blir till att leta sig en vettig där nere :)
Annars lär jag nog mest handla till gossen om jag känner mig själv rätt :)
Brukar som ha svårt att hitta saker till mig själv och så är det ju dax att handla julklappar så mitt där det är kommer man hem med de oxå :)

Nåja, nu ska jag försöka göra nån nytta här :)



Jag bjuder på en bild på Tesse från eldfesten i sommar ;)
Visst är hon snygg i håret ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0