Biverkningar





Igår kväll kom värken i armen och febern som ett brev på posten!!
Jag hade ju liksom gått och gruvat mig för att bli jätte sjuk av sprutan nu när J ska iväg på bandyresa och allt..
Natten har iaf varit jobbig, jag hade knappt kunnat sova då jag har frysit och svettats om vartannat..
När J´s klocka ringde på morron så tyckte jag att han kunde stanna hemma idag och vara med gossen så jag fick vila och det gjorde han..
Så jag har sovit till halv elva och nu känns allting mkt bättre..
Hoppas det bara var något som varade över natten så jag slipper vara sjuk mer för det är jobbigt!!


Alwin vaknade en timme efter att han hade somnat igår och var jätte ledsen, då hade han oxå feber s han fick supp och somnade tillslut om i våran säng med pappa..
Nu är vi båda piggare och jag tror nog vi ska klara oss utan J i helgen..


Kommentarer
Sandra

Joo då måste jag hålla koll! Jo feber sku ju vara en vanlig biverkning...jaja de är väl sånt man får tåla... bättre feber än svininfluensa :)

2009-11-27 @ 13:08:40
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0