Bara jag inte blir sjuk!!





Nu ligger gossen ute i vagnen och sover, förhoppningsvis sover han en bra stund så han är pigg och glad sen :)
Jag  hade tänkt försöka få plockat undan lite här om min stackars kropp orkar..
Har världens träningsvärk sen i onsdags och så på det känns det inte alls ok i kropp och knopp så jag funderar på att skippa pumpen idag och kanske dra en ride på gymmet imorron om jag känner mig bättre och hinner..

Ikväll är det dessutom födelsedagsfika och mys hos Ida och det vill man ju inte missa för att man inte mår bra!!
Hade varit jätte skoj om Lisa och lilltjejen oxå kunnat komma men jag tror dom ännu är kvar på bb och så tyckte väl dom på sjukan att dom ska försöka hålla sig borta från folk i 1 vecka iaf pga influensan och det kan ju vara bra så hon inte blir sjuker!!

Nu nu ska jag häva i mig nå järn tabletter och panodil så kanske man blir piggare!!




Kommentarer
Bea

gud vad stor han har blivit! :)

2009-11-20 @ 16:10:58
URL: http://sannamama.blogg.se/
Sarah

Jala hade lite billigare än Barnens hus, då ja köpte min iaf. Å så tror ja Jala har inne fler färger.

2009-11-20 @ 17:36:23
URL: http://bapumba.blogspot.com
Idas mamma

Vad söt han är.

Och vilket go-smile han har.

:)

Hälsa till gossens mormor från mig.

2009-11-20 @ 17:58:53
Bea

åh, vad roligt! :D

Deion började också ta steg då han var 10 månader!

spännande!

man längtar så till de börjar gå

så träna på! :)

sen vill vi se en film då han går :D

2009-11-21 @ 06:49:28
URL: http://sannamama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0