Underbart väder







Timman mellan 7 och 8 på morron var jobbig, jag var så jäkla trött och ville bara lägga mig och sova så när jag väl kunde krypa ner i sängen var det som en befrielse, kände verkligen hur hela kroppen slappnade av..
Sov till 13tiden då killarna kom och väckte mig och ville ha med mig på promenad så det var ju lika stiga upp så man kan sova ikväll..
Vi har ju hela 20+ i skuggan så inne kan man ju inte vara :)
Så nu har vi varit och traskat runt byn och jag har köpt mg en kokbok på bokhandeln så nu hoppas jag få mer inspiration till vad man ska laga varje dag..
Vi var även ner på frasses och köpte mjukglass och milkshake..  Har varit sugen på mjukglass ett tag nu så jag var bara tvungen att köpa en men jag åt inte så mkt innan jag var less men nu är det slut på dessa fuskanden..


Skulle behöva torka av allt på balkongen igen och fara till mamma och hämta hit en stol man kan luta bak med så det är skönare om man vill sola lite :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0