Twilight





Jepp igår såg vi den äntligen!! :) Har haft den på datorn ett tag men har som inte kommit mig för att se den för jag tycker det är lite trist att se på datorn och vi har ingen sån där sladd från datorn till tvn.. (måste införskaffas) Vi hyrde den iaf, kostar ju bara 20kr så det är ju billigt :)
Jag tyckte verkligen den var helt super!!
Satt som på helspänn hela tiden och tyckte den var spännande :)
För att inte tala om vilken gentleman Edward var :)
Alla har ju sagt att han är så jäkla snygg och det tyckte ju jag oxå men jag jag vet inte om det var sådär extremt som alla verkar tycka..
Är jag konstig nu lr?? ;)





Igår var det iaf en mysig dag, vi grillade fläskfilé som blev jätte god och gossen passade även på att sova då så vi fick äta i lugn och ro..
Nog för att han oftast är lugn och snäll men när han är trött kan det bli endel gnäll och så är det ju med alla barn :)
Just nu ligger han i sin säng med mobilen igång och jag hoppas på att han somnar en stund för han var så trött och grinig.. Det börjar vara  tyst där inne nu så jag måste nog gå och se efter :)






Ska försöka komma ihåg att häva in lite bilder sen oxå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0