Torsdag






Idag har jag hunnit med en del men inte allt jag hade velat..
Har iaf varit och köpt ett par skor åt gossen :)
Köpt nagellack..
Varit till mamma och låna burkar att sätta morotskakan i och fick oss även lunch där :)
Sen hem och börja med baket och fixa middag och busa med gossen innan jag for iväg på ett BP pass, himla härligt pass var det idag och jag lastade på ännu mer vikter så imorron förväntar jag mig träningsverk :)
Sen har jag varit förbi hos Anki och lånat lite grejer till dopet och efter det har jag solat..

Så nu sitter jag här och ska snart häva mig i duschen innan jag ska lägga mig..
Imorron blir det Luleå för att köpa en ny bilstol åt gossen och lite annat smått och gott samt storhandla på Maxi..






Kommentarer
Josse

Om man mår bra av det så är det ju bara att köra på, men det kanske inte är en diet man håller livet ut fast det har du nog inte tänkt heller :)



Vi måste också köpa en bilbarnstol (ja eller ett babyskydd), det är den enda "stora" grejen vi har kvar. Hehe och det viktigaste, tar ju inte oss hem från bb utan den ;)

2009-05-29 @ 09:30:00
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0