Mååååndag






Det var jäkligt segt att stiga upp på morron och jag fattade inte att det var min väckare som ringde förrän Jocke knuffa i mig..
Snacka om att jag var trött!!
Jag tog mig upp och i duschen iaf så där piggnade jag till..
Idag har jag jobbat med Anki och fick alltså åka dit för första gången annars har jag kört varje gång och jag behövde inte ens vara åkrädd :)
Imorron är jag ledig men ska till dietisten kl9 och kl12 ska jag pumpa och efter det ska jag bara vara med min gosse som jag inte kunnat idag..
Jobbar min sista dag för denna gång på onsdag och jag måste säga att det känns så grymt skönt!!
Man var väl inte direkt berädd på att det skulle bli så här långa dagar men då har man ju iaf fått känns att man lever :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag häva mig i säng för jag är helt slut!!



Gossen med mina glajjor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0