Jag fick hjärtat i halsgropen





Hojja vad skraj jag blev nyss alltså!! Tur det inte var så illa!! :)
Blev iaf uppringd av jobbet nyss och fick veta att jag inte behöver jobba ikväll så det var ju ändå skönt på ett sätt så hinner jag mysa massor med mina killar :)

Jag hade tänkt ta tag i köket och torka ur alla skåp och sånt så det känns lite mer städat och frächt där iaf..
Vill ju helst få lackat om luckorna och byta handtag men dom hör ju aldrig av sig från kalixbo om det så till veckan ska jag ringa dom och gnälla!! :) Är ju inte så kul att ha så fula luckor som vi har, dessutom är dom spruckna och jävliga så det ska helt enkelt fixas!!
Så ska vi häva upp kakeldekor oxå så det inte bara är vitt där inne, nog för att vi har gråa väggar men iaf..

Ne det är väl bara sätta igång då :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0