Gomorron :)





Vaknade för en stund sen och ser vilken fin sol det är ute..
Jag har liksom missat hela dagen för att jag sovit..
Men what to do, sova måste jag för att orka med nätterna..
Tycker timmarna bara rusar förbi då man jobbar natt, fram till typ 3 då går det lite mer segt och man blir ganska trött men jag har suttit och löst korsord och lite annat pyssel så då går det fort :)
Var tvungen att stanna till på Shell i Töre igår för att köpa mig en knep och knåp tidning som jag har suttit med inatt :)


När jag styrde kosan mot Kalixbyn på morron så kan jag lova att högtalarna fick sig en bra start på dagen för jag höjde volymen och poppade på för fullt :) Jag älskar musik!!
Men jag måste säga att vägarna känns inte allt för fräscha för det är typ blodfläckar lite här och där och ligger massor med döda harar överallt..
När jag väl kommer hem så ligger mina pojkar och sover så sött i sängen :)
Passade på att snossa lite försöktigt på gossen så han inte skulle vakna innan jag la mig för att sova :)

Ne nu ska jag sluta svammla och göra nån nytta här..
Måste ladda inför kommande natt :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0