Godmorgon





Jag och Alwin har stigit upp för en liten stund sen :) Här hos oss har vi tagit sovmorron idag, hur mysigt som helst :)
Jocke tog gossen på morron när han ville ha mat och ren blöja så jag har sovit till 10 och då låg pojkarna oxå och sov sen vaknade gossen och så har vi legat och läst böcker i sängen :)
Men nu är vi uppe och Alwin ligger på sin lekmatta med sina saker och jyrar på, han ska alldelens snart äta lunch oxå och sen hade jag väl tänkt ta tag i baket men jag tror jag måste förbi hos mamma först och låna nå stora burkar för det har vi dåligt om här..
Synd att det ska vara så jäkla trist väder för då har man ju ingen lust att gå ut med vagnen så vi får helt enkelt ta bilen idag..

Well nu har jag iaf gjort bort det sista arbetspasset för denna gång och det känns väldigt skönt!!
Visserligen har jag taigt på mig en del extrapass oxå men det är ju inte riktigt än :)





Alwin i hoppgungan hos farmor och farfar :)


Kommentarer
Bella

Nå det var nog mest allt som handlade om nålar, sprutor och sådant. Det lät inte så trevligt att ha fast den där saken i ryggen om man ska ta epiduralbedövning. Fast när jag väl är där kanske jag inte är så rädd för den smärtan om jag har så pass ont med tanke på värkarna. Men jag kan ju inte låta bli att vara rädd i förväg :D Men det är bara att öva... Jag måste ändå ta vaccin när jag ska till thailand i januari. Det oroar jag mig också för. Allt som har med sprutor och nålar tycker jag är obehagligt. Det är nog med blodprov! :D

2009-05-28 @ 22:36:47
URL: http://bellisblogg.se
Josse

Okej jag låg en stund på magen men bebisen började sparka massa så jag la mig på sidan :)



Fy vad hemskt med en sådan diet, kolhydrater som är så gott och bra ;) Skulle aldrig klara att ta bort dom (eller klara skulle jag väl men skulle ju vara dötrist!). Många som kör på såna dieter, men i slutändan handlar det ju om kalorier in och kalorier ut. Hoppas fikat smakar på lördag och att dopet går bra :) De har ju lovat riktigt kanonväder!

2009-05-28 @ 22:59:54
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0