Första arbetspasset avklarat




Då har man gjort bort att jobba första arbetspasset på 5månader och det gick faktsikt ganska bra..Kände mig lite ringrostig när det blivit endel förändringar och så men inget allvarligare som jag inte klarar av.. Har ju bara jobbat 16.45-21 så det var ju inte så många timmar men ändå.. Imorron jobbar jag delad tur och förhoppningsvis ska jag hinna med att umgås med Sara och Rut under dagen :)


Gårdagen var himla trevlig..
Vi åt en himla god middag som bestod av
Förrätt: Räksoppa som var gudomligt god
Huvudrätt: Helstekt fläskfilé, potatisgratäng, gräddsås & grönsaker (Jag smakade bara pyttelite av potatisgratängen)

Efter maten klädde vi på oss och gick och kollade på majbrasan och sen tog vi en promenad där bland stugorna..
Det är så himla avslappnande och fridfullt att vara sådär ute i skogen fast ändå på ett så himla fint ställe alldelens vid vattnet..

Idag har det varit super väder och vi har suttit ute och glassat hela dagen.. På bron och altan kunde man sitta utan kläder om man ville för att det var så varmt men vi valde att ha kläderna på men inte så tjocka för man ska ju inte klä av sig för tidigt såhär på våren då är ju risken ganska stor att man blir förkyld och det vill vi ju inte..
Vi har även suttit ute på isen och pimplat i hopp om att få napp men fiskelyckan var mindre lyckad men vi fick oss iaf en skön stund där ute :)
Så får jag ju inte glömma att säga att jag lyckats få lite färg i nyllet och jag är endel röd :)

15.55 var det dax för mig att ta bussen hem till Kalix för att jobba och jag hade mer än gärna stannat kvar..
Som tur är så kommer ju mina killar hem imorron så jag får försöka klara mig utan dom inatt men det ska väl förhoppningsvis gå bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0