En trött Emma






Gud så trött jag varit idag alltså!!
Natten gick fin fint och jag tyckte tiden bara rusade iväg fram till 3 sen gick det lite segt fram till halv 6 ungefär :)
När jag kom ut möttes jag av en härlig sol så jag drog på mig glajjorna och styrde mot Kalix..
Väl i Kalix plockade jag upp Anki och sedan A-M för att sen köra mig själv hem till mamma där jag fick mig några timmars sömn..
Sov bara 6timmar för jag ska ju sova inatt oxå..
Har iaf varit ganska så trött under eftermiddagen/kvällen och PB passet gick väl sisådär jag var så jäkla seg och ville bara fara hem och sova typ.. Hade funderingar på att fara på spinning imorron men kom på att jag kanske borde sova då ist så jag orkar med natten så jag tror jag ska ta mig en rask promenad under dagen imorron och jag ska banne mig göra det oxå och inte bara tänka för då händer det inte mkt..


Nu ska jag fortsätta läsa bloggar innan det blir snarklådan.. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0