Bara för att






Nu har fredagen passerat och jag har varit trött till och från hela dagen..
Jag kan lova att jag var riktigt jäkla trött igår morse när klockan ringde och jag måste ha drömt något om skola för när klockan ringde så snoozade jag och tänkte att jag skippar första lektionen.. Haha hade ju varir riktigt skönt om man kunnat göra så men det funkar ju liksom inte när man jobbar..
Jag har känt mig mer död än levande på jobbet både onsdag och torsdag, speciellt där mot eftermiddagen typ vid 3-4 tiden så har jag bara velat lägga mig ner och dö för att jag varit så trött..
Nåja nu är jag ledig hela helgen så vi får hålla tummarna för att jag hinner vila upp mig så jag orkar med måndagen..



idag har iaf jag, gossen och mamma varit till Smedsbyn och hälsat på..
Therese och flickorna sov ju hos mamma onsdag-torsdag men då jag jobbade hann jag inte träffa dom så då ville jag dit idag..
Som vanligt så ides inte min slöa sambo följa med..
Det är verkligen trist att han aldrig ids följa med någonstans för att han är så förbannat slö!!
Latare människa får man fan leta efter!!
Till råga på allt så har har börjat spela en massa på datron och det gör ju inte direkt saken bättre..
Han har dessutom snart varit hemma en hel månad och inte en enda gång har jag kommit hem till ett städat hem eller att maten varit klar.. Eller jo en gång hade han lagat mat men då hade jag bett honom om det..
Han sa igår att han tänkte att vi skulle städa idag men alltså tror han på fullaste allvar att jag har lust att städa när jag för en gångskull inte jobbar mina 15timmars pass?? Vad är detta??!
Är det så att jag ska sköta både mat och hem även när jag jobbar??
Jag är så himla irriterad idag så jag var bara tvungen att lätta på hjärtat!!
Men vi kanske slutar där för just nu känns det som att jag skulle kunna skriva hur mkt som helst..

Är det bara jag som bor med en sån lat kille??











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0