Bara 9timmar kvar nu





Jag är trött och hungrig, kanske man skulle ta sig nå litet så man inte hungrar ihjäl men då är ju frågan bara vad man ska äta..?
Imorron jobbar jag iaf 15timmar och jag kan lova att jag ser inte fram emot det alls!! Samma blir det på torsdag så jag kan tippa på att det kommer vara en trött Emma på fredag..
Kommer måste cykla för att hämta bilen vi ska ha imorron och sedan även cykla hem därifrån på kvällen då jag lämnat den så vi får ju se om jag orkar trampa hem eller om jag somnar i något dike.. Det här med att jobba såna där hästpass är inte riktigt min grej!!


Kommentarer
Sofie

Tack tack :) Hur går det för er då? Hittar ni nå hus? :)

2009-05-22 @ 13:05:40
URL: http://hajfenasblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0