12e vårat datum :)





Det var så mkt med jobb och sånt förra veckan så jag hann ju inte skriva när gossen blev 4månader :)
Det var alltså i tisdags han blev 4månader och det var exakt 1år sen vi plussade :)
Han föddes alltså exakt 8månader efter vi plussade..
12e är liksom vårat datum, :)

12e oktober 2007 var datumet jag och Jocke i princip klickade :)
Man kan väl inte direkt säga att vi blev tillsammans då men sen den dagen har vi varit med varandra så gott som varje dag :)
Så sen på våran 7månaders dag plussade vi och 8månader efter kom världens underbaraste sötaste lilla gosse :)

Jag älskar min familj mest av allt!!





Kommentarer
Bella

Det är dags redan den 13:e juni! :)

2009-05-18 @ 20:27:42
Bella

Det är dags redan den 13:e juni, bara 26 dagar kvar med andra ord :) Fast nu är jag lite trött på att vänta. Bebisen får gärna komma ikväll eller imorgon :)

2009-05-18 @ 20:29:00
URL: http://bellisblogg.se
Bella

Jag får hoppas att jag inte tänker på det då. Jag tror däremot att jag kommer gråta. Av lycka, men jag tror att jag kommer att störtgråta! :D



Jag hoppas verkligen att jag inte går över tiden men jag är lite rädd för det tyvärr. Det känns som att jag ligger efter så mycket och att babyn inte har kommit lika långt som den borde. Fast man vet ju aldrig :)

2009-05-18 @ 21:42:13
URL: http://bellisblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0