VI skulle behöva en hushållerska!!








Återigen en riktigt solig och fin dag och vad har jag gjort då, inte ett jävla skit!!
Skulle ta en promenad ner på stan och kolla lite men då somnade Alwin så det fick vänta och sen när han ätit hade han  ont i magen så det blev som aldrig att fara.. När det hade gått över i magen var han jätte trött så jag la honom i våran säng och då var jag tvungen att ligga och hålla tutten åt honom för att han bara tappade den och vad tror ni händer då, jo jag somnar oxå så jag har nyss vaknat men gossen sussar då än men jag tror nog han oxå vaknar snart..

Här ser det ut som ett bombnedslag och disk till tusen är det på bänken.. Surt!!
Någon frivillig som vill komma och städa och diska??




Kommentarer
Anonym

Jag kan komma ;-)

2009-03-24 @ 18:08:30
milla

Så gott skratt =) Vilken sötunge ;) P & k

2009-03-24 @ 18:54:39
URL: http://millvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0