Vi har en stor kille






Idag har jag Alwin och Ida varit till Boden och hälsat på Annelie och lilla Lia så nu tycker jag att Alwin är så himla stor när man sett Lia som var så liten :) Känns verkligen inte som att han någonsin varit sådär liten fast han ju faktiskt har det.. Dom växer ju så himla fort så man hinner glömma hur små dom varit.. Lia var iaf jätte liten och söt och jag hade ju tänkt fota dom brevid varandra men det glömde jag ju självklart göra innan vi for hem så jag får göra det nästa gång vi ses :)

När vi kom hem så var maten klar, det var verkligen skönt att slippa ställa sig och laga mat när man kommer hem och är hungrig..
Jocke hade kirrat karré kotletter och ris..
Tack älskling det var jätte gott ;)



Så måste jag ju bara säga grattis till Erica och Anton som fått en liten Liam!!
Riktigt söt var han :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0